niedziela, 17 sierpnia 2014

To, co nadaje miejscu charakter

Tym razem napiszę o wnętrzu mojej restauracji. Nie znam się za bardzo na wystroju wnętrz, tym bardziej na wystroju lokali z dziedziny gastronomii. Jedyne co mogę stwierdzić, to to, czy coś mi się podoba czy nie. Nie posiadam niestety daru łączenia różnych kolorów, faktur i tworzyw. To zdecydowało o podjęciu przeze mnie decyzji o znalezieniu profesjonalnego biura projektowego, specjalizującego się w wykonywaniu projektów technologicznych dla zakładów gastronomicznych. Szczerze mówiąc mało biur zajmuje się tego typu usługami, ale udało mi się znaleźć takie, które wzbudziło moje zaufanie po przejrzeniu projektów na stronie internetowej. Podczas kontaktu poprosiłam o projekt technologiczny obejmujący salę dla gości łącznie z barami i kuchnię. Po tygodniu zobaczyłam wynik pracy projektantów. Efekt, który został uzyskany w projekcie zachwycił mnie, wszystkie wskazówki, które podałam zostały uwzględnione, choć moje pomysły podawałam w bardzo chaotyczny sposób. Wydawało mi się, że nie przedstawiłam w wystarczająco jasny sposób mojej wizji tego wnętrza, a jednak okazało się, że w końcowym efekcie wszystko wygląda jeszcze lepiej niż to sobie wyobraziłam. Jak się pewnie domyślacie, projekt został w pełni zrealizowany. Powiem więcej, do dzisiaj nic nie zostało zmienione, ponieważ nie było takiej potrzeby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz