sobota, 16 sierpnia 2014

Ciemna strona prowadzenia własnego biznesu

O tym, by mieć swoją własną restaurację marzyłam zawsze, jednak nie przypuszczałam, że z posiadaniem własnej działalności gospodarczej wiąże się aż tyle formalności. Przez długi czas tak naprawdę sądziłam, że prowadząc swoją firmę będę musiała jedynie dbać o to, by odprowadzać podatek. A okazało się, że trzeba jeszcze załatwiać wszelkie księgowe dokumenty, związane np. z wypłatami dla pracowników. Ja nie znam się na tym ani trochę, tak więc nie było możliwości, aby zajęła się tym wszystkim sama. Pomijam już fakt, że wprost nie znoszę załatwiania różnych spraw we wszelkiego rodzaju urzędach. Postanowiłam znaleźć biuro rachunkowe, które zapewni mi pełną obsługę podatkową mojej restauracji, tzn. przede wszystkim zależało mi na tym, żebym nie musiała się martwić prowadzeniem spraw kadrowo-płacowych, prowadzeniem ksiąg handlowych i kartotek wypłat pracowników. Udało mi się znaleźć takie biuro rachunkowe, które w swojej ofercie proponuje dokładnie wszystko to, co mnie interesuje. Dodatkowo, otrzymuję wsparcie w postaci doradztwa w zakresie prowadzenia mojej działalności. Pomyślicie może, że muszę wydawać majątek na taką pełną obsługę podatkową, ale wcale tak nie jest. Biuro, z którego usług korzystam proponuje naprawdę przystępne ceny. Jestem bardzo zadowolona i cieszę się, że nie muszę się martwić tymi wszystkimi formalnościami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz