poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Przygoda w kuchni

Dziś kilka słów o wyposażeniu w mojej restauracji. Niezwykle wiele trudu zadałam sobie, by wyszukać odpowiednie urządzenia gastronomiczne. Co prawda na rynku jest wiele firm oferujących stoły, regały, okapy, wózki, bary sałatkowe i inne niezbędne elementy wyposażenia kuchni. Ja jednak szukałam taki, które są dobrej jakości i nie kosztują zbyt wiele. Nie chciałam wybierać prostszej drogi i kupować używany sprzęt, tak więc przez kilka dni zapoznawałam się ofertami różnych firm. W końcu znalazłam wszystkie niezbędne urządzenia gastronomiczne i złożyłam zamówienie przez internet. Jak się jednak okazało tuż po odbiorze towaru i jego montażu, stół grzewczy, który kupiłam nie działał. Przeczytałam dokładnie jego instrukcję i zastosowałam się do wszystkich wskazówek w niej zawartych, jednak mój stół wciąż nie chciał zacząć się nagrzewać. A już tak się cieszyłam, że w końcu mam w pełni wyposażoną kuchnię w mojej restauracji! Jeszcze tego samego dnia postanowiłam zadzwonić do firmy, w której dokonałam zakupu, by jak najszybciej wyjaśnić sprawę. Obiecano mi, że następnego dnia pojawi się ktoś z tej firmy i zabierze wadliwy sprzęt. Tak też się stało i przez kolejny tydzień czekałam na telefon z informacją jak sprawa zostanie rozwiązana. Na szczęście firma okazała się fachowa i zaproponowała, że na swój koszt dowiezie mi nowy stół grzewczy, który został już przetestowany, w celu uniknięcia ponownie takiej sytuacji. Oczywiście otrzymałam również przeprosiny, tak więc cała sprawa zakończyła się pozytywnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz