piątek, 15 sierpnia 2014

Nowe rozwiązania

Jak zapewne wiecie, wszelkiego rodzaju działalność musi być wsparta wydrukami fiskalnymi. Kiedy wybrałam się do sklepu z tego typu sprzętem, z zamiarem nabycia kas fiskalnych do mojej restauracji, pani poinformowała mnie o nowym typie urządzeń spełniających takie same funkcje jak kasy, a mianowicie o drukarkach fiskalnych. Szczerze mówiąc nie szczególnie miałam ochotę słuchać informacji na ten temat, ponieważ wolę stosować rozwiązania bardziej znane i sprawdzone. Jednak pani bardzo żywiołowo zachwalała ten nowoczesny sprzęt, tak więc postanowiłam wysłuchać co ma mi do powiedzenia. I powiem Wam, że faktycznie udało się jej zainteresować mnie tym rozwiązaniem. Okazało się bowiem, że drukarki fiskalne, to alternatywa dla tradycyjnych kas, przy czym ich zaletą jest to, że bardzo szybko działają. Dodatkowo, kopie zapasowe w takich drukarkach zapisują się na elektronicznym nośniku danych, zamiast na rolce papieru. Tak więc jest to bardziej ekologiczne rozwiązanie i myślę, że również wygodniejsze. Do tego, są naprawdę ładne. Sprzedawczyni zapewniła mnie, że drukarki fiskalne są niezawodne i bezawaryjne. W końcu zdecydowałam się skorzystać z tego rozwiązania i teraz, po osobistym przetestowaniu, mogę je spokojnie polecić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz